2013. augusztus 27., kedd

Bizarr Sztárajándékok


                                       Halihóó!!!!!!                                               

A sztároknak a rajongók nagyon sok ajándékot küldenek és van béár "érdekes" is köztük. Most leírok párat közülük:

1.Cher Lloyd: A gyönyörű énekesnő egy rakás szerelmeslevelet kap. Ám egyszer kapott egy halat. 
-Egy dedikáláson voltam, amikor egyszer csak odajött egy pasi, és letett az asztalra egy nejlonzacskót, amiben egy aranyhal volt. Nem mondott semmi, csak elsétált, és ott hagyta nekem a halat. Kicsit rosszul éreztem magam, mert nem tudta vele mit kezdenki ezért odaadtam az egyik ismerősömnek akinek van egy halastava.


2. Robert Pattinson
-Egyszer kaptam egy nagyon furcsa horószkóp szerű cuccot. Egy komplett elemzés és jóslás volt vagy húsz oldalon keresztül, aminek az lett a vége: a sors úgy akarja,hogy egymásé legyünk. Nagyon furi volt, meg egyébként se hiszek az ilyenekben. Bár az tuti,hogy a karma létezik,mert már jó néhányszor fenékbe billentett.


3.Ed Sheeran
-Valaki egy hatalmas hajcsomót sütött bele a sütibe. Ne is kérdezzétek,hogyan derült ki... Na jó ,meg akartam enni! Azt gondoltam, mien aranyos dolog, hogy valaki sütött nekem, úgyhogy megkostolom a művet, erre megtaláltam a hajcsomót. Szinte vártam,hogy mikor keres meg megint a csaj és közli: "Látod,már benned vagyok!" Elég durva élmény volt.


4. Daniel Radcliffe
-Az egyik japán rajonlóm küldött nekem egy gumiszerű anyagból készült fület. Össze kell hajtani a tenyeredben, aztán be kell menned valahová, azt kiabálva, hogy "Istenem valami baj van a fülemmel!" majd hagyni kell szétnyílni a kezedben. Nagyon furcsállottam,de aztán kiderült: ez az egyik japán komikus leghíresebb poénja.




Puszi,Lola

Nincsenek megjegyzések: